Bolaget är verksamt inom branding och varumärkesutveckling med fokus på att skapa, förvalta och marknadsföra starka varumärken. Verksamheten omfattar utveckling och produktion av konsumentprodukter, inklusive schampo, tvål och andra hygienartiklar under egna och externa varumärken. Vidare bedriver bolaget e-handel med försäljning av accessoarer och relaterade produkter som förstärker bolagets varumärkesidentitet.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 21 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 |
Årets resultat (tkr) | -7 |
Summa tillgångar (tkr) | 159 |
Antal anställda |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 21 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -7 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -7 |
Årets resultat (tkr) | -7 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 5 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 154 |
Tillgångar (tkr) | 159 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 18 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 141 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 159 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | -33.3% |
Soliditet | 11.3% |
Kassalikviditet | 24.8% |
Bolaget är verksamt inom branding och varumärkesutveckling med fokus på att skapa, förvalta och marknadsföra starka varumärken. Verksamheten omfattar utveckling och produktion av konsumentprodukter, inklusive schampo, tvål och andra hygienartiklar under egna och externa varumärken. Vidare bedriver bolaget e-handel med försäljning av accessoarer och relaterade produkter som förstärker bolagets varumärkesidentitet.